Alla inlägg den 21 december 2008

Av Ingalill - 21 december 2008 15:14

Ja jag vet inte om rubriken riktigt täcke det jag menar. Yngste sonen 17 år har en fd flickvän som är lika gammal. Hennes föräldrar har problem, som i alla äktenskap skakar det i fogarna emellanåt men här är det jordbävning. I slutet av november kom C som vi kan kalla flickan hem till oss i strumpfötterna och i morgonrock en kväll i snöstormen då hade mamman kastat ut henne. Detta resulterade i familjeterapi, soc besök och att flickan bodde hos oss i två veckor. Nu är det dags igen. I dag när jag kom hem står C här storgråtande. Då har dom bråkat, mamman dragit iväg med bilen och sagt att hon inte komer tilbaka och pappan, tja honom försöker vi få tag på men vet inte vart han tog vägen. Mamman vägrar fullfölja terapin för att dom inte säger det hon vill, pappan säger inget och C vill bara flytta därifrån eftersom mamman skyller allt på henne. Vad kan jag göra? Nu försöker jag få tag på pappan, ska ringa soc i morgon och prata med den handläggaren som har hand om detta och så får hon stanna tillsvidare. Vad tycker ni? Vad kan jag göra? Gör jag rätt? Tusen frågor. Hjälp mej.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
December 2008 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards