Alla inlägg den 1 januari 2009

Av Ingalill - 1 januari 2009 18:14

I dag har jag knappt inte lämnat sängen, bra på tv o titta på och som jag tror ett bra sätt att kurera snuvan på.

Gårdags kvällen var lugn. Sönerna var också hemma hela kvällen och satt o spelade data spel. Det enda som var lite oroligt var hunden. Trots att hon fått lugnande tabletter under dagen och hon fick en mjukisleksak att leka med vid tolvslaget hade hon jätte svårt att varva ner när vi skulle sova. Tyvärr är det ju så att många inte kommer ut och skjuter sina raketer precis vid tolv utan det håller på hela kvällen med en kulmen vid tolv och sen är det slut framåt halv två.

Nästa år funderar jag på att åka till landet trots att det kommer vara svinkallt och vi inte har varken vatten eller avlopp så är det bättre än detta. Tro nu inte att jag hatar fyrverkerier nej då jag älskar att titta på dom men jag blir så frustrerad när det ska hållas på idagar och när hunden mår så dåligt.


Ovido - Quiz & Flashcards