Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Ingalill - 4 januari 2009 11:48

Har nu tillbringat ett par dagar i sängen och kommit fram till att det är dags att renovera sovrummet.Måla taket, måla om på väggarna och lägga nytt golv. Börjar väl bli dags nu det är ett av de få rum vi inte gjort något åt sen vi flyttade in för 21 år sedan. Men då kommer det svåra, vilken färg ska det bli ? Nu är det rosa och det har jag tröttnat på. Vitt är ju fint och sen en massa kuddar och ett överkast i färger men blir det inte lite väl ljust? Jag som sover på dagarna ibland vill att det då  ska kännas mörkt o mysigt. Grönt? nej gillar inte grönt. Blått? Känns kallt. Grått? känns trist.osv det är inte lätt när man inte har ett givet val.

I dag tänkte jag ta mej ut på en promenad med Anja. Micke har fått gå ut med henne de sista dagarna men nu känns det som om jag skulle orka med det. Men fy vad kallt det är, -10 nu mitt på dagen fast det är fint, det har kommit en del snö och solen skiner.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards