Alla inlägg den 7 februari 2009

Av Ingalill - 7 februari 2009 14:52

I går var det årsmöte på Kommunals avd 80 Karolinska Solna. Efter ett möte som var som det brukar men med inslag av ett mycket intressant  föredrag av Vanja Lundby Wedin  gick vi vidare och åt en god middag på krogen Två grabbar kök och källare. Ett litet mysigt ställe på Kammakargatan som jag inte kände till men som rekommenderas varmt.

I dag har jag åter varit och tittat på färger till sovrummet, det är inte lätt, har bestämt att det ska bli en vinröd fondvägg men vad mer? Köpt en färg burk till så snart blir jag ruinerad på prov burkar varför måste minsta mängd färg vara ½ liter? En långpromenad nu på eftermiddagen i skogen. Anja och jag träffade en liten mysig svart pudelhanne och två boxrar att leka med ett tag. Laddar nu med bra bok och lördagsgodispåse innan jag ska jobba två nätter.Hoppas det snart blir bättre väder i går snöade det i dag +3 och dimma.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
<<< Februari 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards