Alla inlägg den 11 mars 2009

Aj

Av Ingalill - 11 mars 2009 00:36

I går kväll gick jag ut med Anja som vanligt, snöat hela dagen plogat hade dom gjort men eftersom jag bor i en av de kommuner i Sverige som är sämst på att sanda så hände det naturligtvis. Pang så låg jag där som en skalbagge på rygg och sprattlade. Anja tyckte det var skitkul att hennes matte kom ner till henne på marken. Kom väl upp och hem o tyckte jag hade lite ont i ryggen( ,svansen) och i handlederna. Nu 6 timmar senare sitter jag här på jobbet och vet inte vad jag ska göra. Har bara så jävla ont! Snälla kollegor som man har fick jag vara på "lilla" men vad hjälper det när jag inte kan stå, gå, eller sitta. Dessutom är det så mycket på förlossningen att Linda vart tvungen att gå ut så jag är ensam här inne. Varje gång någon ringer på klockan tar det säkert 5 minuter innan jag är framme och kan svara. Nog klagat det är SYND om mej hoppas det är bättre tills på torsdag för då ska vi till landet och fälla träd.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards