Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Ingalill - 25 mars 2009 21:00

Har nu haft två riktigt bra utbildningsdagar på jobbet. I går övade vi HLR med defillibrator och på eftermiddagen hade vi föreläsning om kvinnlig könsstympning, mycket intressant.

I dag har vi haft en etik dag på Huddinge. Första halvan av dagen kändes rätt trist men sen kom en jurist och pratade lite och sedan en man som var från socialstyrelsen och han var jätte bra och rolig. Han lyckades verkligen göra ämnet etik till något intressant.

I morgon ska jag ta mig till en kiropraktor för första gången i mitt liv. Har alltid varit lite skeptisk till deras verksamhet men känner nu att jag måste ge det en chans, jag har så j...la ont och tror det kan va ischias. På morgonen innan jag har tagit värktabletter kan jag knappt stödja på benet får det liksom inte med mej riktigt.  Riktigt trist blir det ju för Anja med en matte som bara kan halta runt kvarteret. Bara hoppas han kan göra något åt det.

Skapa flashcards