Alla inlägg under mars 2009

Av Ingalill - 4 mars 2009 19:35

Jag har börjat med ett nytt kvällsnöje.... förut innan vi började renovera sovrummet gick jag gärna o la mig o tittade på tv i sängen. I det lilla rum jag fnv sover i finns inte någon tv men nu har jag min spikmatta. Köpte den genom en jobbar kompis och den är tro det eller ej helt underbar att ligga på. Ca 30 minuter varje kväll innan jag ska sova ligger jag där, lyssnar på lugn musik i hörlurar och bara slappnar av. Har inte ont i ryggen när jag vaknar och har sovit gott och avslappnat hela natten. Något jag verkligen rekommenderar.

Den här veckan är för övrigt en aning mycket att göra, måndag o tisdag har jag gått en facklig samverkans utbildning, idag har jag köpt fondtapet (det blev den svarta med silver blommorna på),handlat mat, städat tvättat. I morgon ska jag på samverkansmöte på jobbet där vi ska gå igenom konsekvensbedömningar angående neddragningarna på KS vi ska ju spara 35 miljoner på kvinnokliniken. Sen efter det iväg på ett läkarbesök. Tur att jag inte jobbar någon natt också. På fredag ska jag och Micke gå på Hem och Villamässan i Kista. Vi har börjat fundera på att borra för bergvärme och då är det säkert ett bra ställe att få info på. Sen måste jag hälsa på den gamla pappan, plugga italienska,jobba extra i helgen i Väsby, osv osv tiden räcker inte till.Skönt att jag ska jobba 4 nätter nästa vecka då har man inte ork att göra så mycket annat än jobba, äta och sova.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards