Alla inlägg den 19 april 2009

Av Ingalill - 19 april 2009 17:40

Vaknade nu på eftermiddagen och insåg att jag inte gjort något på min italienska läxa som jag haft 2 veckor på mig att göra så nu har jag skrivit 10 meningar med substantiv i singular o plural och färger till detta puh känns inget kul att komma dit i morgon och säga nej sorry jag glömde?,,,,,

Ex una casa, la casa è gialla ,case, le case sono gialle     osv.

Hoppas denna natt blir lite lugnare än den vi hade i natt. För många mammor vill föda barn samtidigt, personalen i hela Stockholm räcker inte till och inte förlossnings och BB platserna heller vad ska vi göra? Och politikerna blundar som vanligt för verkligheten SPARA ska vi göra men på vem och vilkas bekostnad? Jag blir både arg och ledsen när jag känner att vi gör så gott vi kan men räcker ändå inte till man vill göra mera för våra blivande mammor och pappor, det handlar ju om ett av livets största ögonblick att få ETT BARN  .





Ovido - Quiz & Flashcards