Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Ingalill - 12 augusti 2009 21:15

Kom hem från landet i dag på eftermiddagen. Fyra dagar kvar av semestern vart tog den och sommaren vägen? Det går så fort alldeles för fort. På fredag åker jag till Luleå för att vara med på första trräffen på Hundsjukvårdsutbildningen på Sunderbyns folkhögskola, känns jätte kul och spännande. Första kursbrevet har vi fått och det var mest om hundens skelett, oj vad många ben dom har,,,,, men men många heter likadant som på människan och det har jag ju faktist lärt mig en gång i tiden så det är nog inte så svårt. Sen var det lite om de vanligaste sjukdomarna som vi vaccinerar mot och lite om in och ut rese regler från Sverige till annat EU land och tvärt om. Det blir mycket att plugga så vi får se om jag ska söka tjänstledigt och jobba 50% under kursens gång ska prova litet tag och se hur det går. Så har Mattias åkt hem till Linköping för den här gången han kommer upp till Stockholm i oktober nästa gång. Det känns alltid lika tomt när han har åkt trots att vi inte ses så mycket när han är hemma, han jobbar ju hela sommaren.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards