Alla inlägg den 4 september 2009

Av Ingalill - 4 september 2009 16:45

När jag tittar ut så öser regnet ner och det blåser värsta höststormen får väl hoppas att det blir några fler fina dagar och inte ska fortsätta så här.

I onsdags var vi i vår sektionsgrupp på jobbet ute på en kollegas land. Underbart var det. Vi var iväg och plockade massor av kantareller, badade i poolen och åt och drack en massa gott. Tror det är jättenyttigt att träffas så på fritiden och bara ha roligt tillsammans, ja vi har roligt på jobbet också men att kunna koppla av och bara prata och skratta tillsammans utan att det finns en massa annat att tänka på.

Idag har jag anmält Anja och mej till en viltspårskurs som matten till Kasper på Kaspersgårdshundsblogg ska ha. Vi har gått endel viltspår tidigare men nu var det ett tag sedan och det kan vara bra att frächa upp minnet lite och dessutom träffa nya hundar och hundägare. Ska vli jätteskojigt tycker jag.

I mitt pluggande fortsätter jag läsa om hundens ögon och ögonsjukdomar, rabies mm. Det är både intressant och mycket nytt att lära sig. Ska gå tillbaka till böckerna en stund innan det är dags för middag.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards