Alla inlägg den 19 september 2009

Av Ingalill - 19 september 2009 14:50

Det känns som om jag blivit lite bättre!!!! När jag duschade i morse kunde jag förnimma lukten av schampot!!!

Finns nog hopp om livet i allafall.

I dag har vi lyckats sätta upp fotänden på sängen så nu är både huvud och fotända klar, jag är riktigt nöjd. Nu återstår bara lite detaljer så är renoveringen av sovrummet klar, som vi började med i vintras ja ja det går inte fort men det blir bra när det är klart:)

Om allt håller sig som det verkar så ska jag försöka rensa ogräs och plantera lökar i morgon. Vi var och köpte en massa vårlökar för en vecka sedan och nu gäller det att dom kommer i jorden så dom inte blir liggande för då ångrar jag mej i vår.

Nu ska jag kolla om middagen börjar bli klar köttfärslimpa med potatis, lök o morötter runt om i en form i ugnen. Jättegott.

Se hela bilden

Ovido - Quiz & Flashcards