Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Ingalill - 8 oktober 2009 14:36

      Den här veckan har mest bestått av jobb jobb jobb. Tre nätter på förlossningen, nattmöte och sen en natt tur på ASIH så jobb på förlossningen fredag natt igen. Vet inte vad jag tänkte på när jag la det schemat.

Så måste jag hinna plugga också. I fredags gick vi som sagt igenom celler och blodbilder, hur mycket att komma ihåg som helst fast endel måste finnas gömt någonstans lååångt bak i min hjärna. Känner ju igen det mesta måste bara plocka fram det igen. Är ju inte riktigt det man pratar om på jobbet till vardags.

Nu när jag har min lediga dag ska jag försöka röja lite här hemma också. Anja och jag tog en jätteskön promenad nu på eftermiddagen men nu väntar dammsugaren på mej.På bilden till höger ser man hur vårt virituella klassrum ser ut.

                                                                      

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards