Alla inlägg den 3 november 2009

Av Ingalill - 3 november 2009 16:47

Natten blev lugn trots att vi hade full avdelning med nyfödda och deras mammor och pappor. I morse innan jag gick hem fick jag min vaccinationsspruta. Känndes inte särskilt då men nu efter 10 timmar har jag jätteont i armen känns som om jag inte orkar lyfta den en centimeter, förhopppningsvis blir det inte mer biverkning än så.

På italienskan i går framförde jag min lilla mening och det var rätt förutom att verbet skulle vara lavora inte lavoro men man lär sig väl.

 I kväll ska vi laga första rätten från Linas matkasse den här veckan. Vi börjar med ugnsbakade koljaknyten med fänkål,dill och citron. till det blir det dressade haricots verts och potatis. Spännande och det bästa tycker Micke är att han slipper laga maten de veckor som kassen kommer annars är det jan som lagar den mesta maten hos oss, jag tycker det är urtrist och är urdålig på att laga mat men med de här braiga recepten är det helt ok.


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards