Alla inlägg under december 2009

Av Ingalill - 3 december 2009 00:49

Nu har det gått såå lång tid sen jag skrev något måste försöka skärpa mej men tiden räcker inte riktigt till just nu. De flesta lediga stunder sitter jag med näsan i mina papper från hundsjukvårdskursen och läser om celler, muskler, skelett, blodet,inälvsparasiter, löss, loppor, kvalster mm. Mycket intressant, mycket jag känner igen från usk utbildningen men det gäller att plocka fram det som legat gömt så länge. det är ju inte varje dag man tänker på det man lärde sig i skolan i sitt jobb framförallt inte på förlossningen. Snart är det jul igen, på söndag åker jag och min trogna shopping väninna till Linköping för att utforska julklappsutbudet där. Vi har varit till Uppsala ett par gånger och måste nu variera oss lite.Hade tänkt åka till Göteborg men det blir så dyrt med hotellrum så vi valde Linköping där vi båda har barn som pluggar som vi kan bo hos.  



Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards