Alla inlägg under februari 2010

Av Ingalill - 22 februari 2010 16:32

Har en gammal kompis från usk utbildningen som har utbildat sig i massage både taktil, idrott och vanlig massage. Vi har inte setts så ofta genom åren men nu har jag börjat gå till henne en gång i månaden och det är helt underbart för min onda rygg och mina ömma axlar. En timma massage och sedan brukar hon bjuda på lunch det känns sååååå lyxigt.

Efter det att jag var hos henne skulle jag åka till gamla pappsen, han ska läggas in på sjukhus på onsdag för att förberedas för att ha syrgas hemma. Hoppas det kommer fungera bra nu bara. Det var inte världens bästa ag att ge sig ut i trafiken, när jag skulle åka söder om stan var det kö hela Essingeleden norrut och när jag åkte hem 2 timmar senare var kön fortfarande kvar. Dessutom går inga tunnelbanor över jord utan ersätts men buss och pendeltågen går som dom vill eller inte alls. Egentligen är det skumt för vad jag kan komma ihåg så var det ofta så här mycket snö på vintrarna när man var liten men inte var det sådant kaos då eller?




Av Ingalill - 21 februari 2010 15:58

Tiden räcker inte riktigt till för allt jag vill göra men nu ska jag göra ett nytt försök o skriva lite oftare.

Vinter har det blivit i år, dagens snödjup på gräsmattan framför huset är 55 cm, så mycket har det inte varit sedan vi flyttade hit och det var 1987!

Visst är det fint och vackert men nu får det vara nog. Kan det inte bara få vara -5 och sol ett tag nu INTE mera snö.

Utanför jobbet finns det en underbar skylt som jag bara var tvungen att ta ett kort på...


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards