Direktlänk till inlägg 15 april 2010

Nu är våren här på allvar...

Av Ingalill - 15 april 2010 16:25

i dag i skogen hittade vi massor av blåsippor som just har slagit ut. När jag kom hem fick jag hjälp av yngste sonen att gräva upp potatislandet så nu är den tidiga potatisen satt som ska avätas till midsommar  

Sitter och lyssnar på gamala ABBA låtar på Spotify, när jag var tonåring och ABBA slog igenom tyckte jag inte det var särskilt  mycket att lyssna på kommer ihåg att jag såg dom på Gröna Lund någon gång typ 1975 eller 76. Nu har jag ändrat åsikt och tycker det är jättebra undrar om det är åldern eller är det att det är så lätt att sjunga med som gör det?

 
 
Anette

Anette

10 maj 2010 08:14

Å vad kul att höra den.
Jag var Abba-fan i tonåren!
Har nyss titta på Mamma Mia dvd för .....jag vet inte för vilken gång, har tappat räkningen :-)
Ha en skön måndag
Kram/Nettan

http://www.smycken.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ingalill - 1 september 2010 15:12

Vill bara berätta att jag återfinns nuförtiden på  http://ililla.blogspot.com titta gärna in om ni vill. ...

Av Ingalill - 15 mars 2010 19:58

kommer jag att gå en enda promenad med hunden till innan all is försvinner. I dag när jag var hemma hos pappa passade jag på att låna hem hans broddar. Han går inte ut nu iallafall så det var helt ok att låna dom. Inte trodde jag att det skulle var...

Av Ingalill - 13 mars 2010 11:55


Suttit på trappen i solen med en kopp kaffe efter en lång promenad i skogen med Anja. Solen värmer och det känns helt underbart. Tittar  på mina fönster och inser att det nog är dags att tvätta dom snart:( I eftermiddag ska jag jobba ett pass på ...

Av Ingalill - 10 mars 2010 17:01


   är våren här eller är det bara en luring? Solen skiner det har varit + 5 grader. Det droppar och rinner vatten överallt, man ser hur snödrivorna blir mindre och mindre fast dom är ännu ganska stora. Tänkte jag skulle försöka beskära äppelträden me...

Av Ingalill - 22 februari 2010 16:32

Har en gammal kompis från usk utbildningen som har utbildat sig i massage både taktil, idrott och vanlig massage. Vi har inte setts så ofta genom åren men nu har jag börjat gå till henne en gång i månaden och det är helt underbart för min onda rygg o...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards