Alla inlägg den 30 september 2009

Av Ingalill - 30 september 2009 18:29

I dag är en sån dag när det känns som om jag skulle vilja vara liten igen och någon annan tog ansvar och beslut, vet inte varför det blir så ibland.

I morse åkte M till Aten för att jobba i en vecka, kul för honom jag blir jätteavis för där är det fortfarande varmt medans här är det verkligen höst nu, minusgrader på nätterna och max 10+ på dagen. Solen skiner ioför sig men det blåser iskallt. Ska iväg och jobba i natt, bara en enkel natt men det känns ändå motigt. Funderar på om man kan gå i ide som björnarna?

I lördags var vi i allafall på landet, jättemysigt men massor att göra nu inför vintern. Båten ska upp, allt ska plockas undan kratta löv klippa gräs ja listan blir lång men,,,toa och dusch huset är nästan klart. Till våren är det bara att installera separetten och dusckabinen och så ska jag tapetsera, det blir fint hoppas jag.

Nu ska jag mysa i soffan en stund innan Anjas kvällspromenad och ladda för natt jobbet.       

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards