Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Ingalill - 16 augusti 2009 19:44

Som avslutning på semester gjorde jag en liten utflykt till Luleå fredag- lördag.  Ja inte för att jag sett mycket mer än flygplatsen och Smedjegatan där jag bytte buss men jag har varit på Sunderbyns folkhögskola på första träffen på hundsjukvårds utbildningen. Verkar bli en jättebra kurs, lite svårt det där med datauppkopplingen som jag ska prova nästa gång men det löser sig nog det med. Mysiga klasskompisar och en urtrevlig lärare har vi också. Det enda som inte var något vidare var övernattningen. Ja rummet var helt ok sängen jätteskön att ligga i men.... det fanns ett gäng med ryska konståkare på hotellet som skulle åka hem klockan 4 på lördagsmorgonen. De var allt från små barn till vuxna hur många som helst var dom och de sprang omkring i korridoren halva natten och skrek och skrattade , sen var det tyst någon timma sen skulle de ge sig iväg vid tre och då var det färdigt igen sen blev det tyst efter 4 men då var det omöjligt att somna så det blev inte så mycket sömn kan jag påstå.

Hemma igen lördag eftermiddag, man och hund är på landet en vecka till, jag och sönerna hemma, lugnt och skönt i dag har jag storstädat hela huset var välbehövligt efter sommaren, vi har ju mest varit hemma någon dag då och då och inte haft varken tid eller lust att städa. I morgon kväll börjar jobbet igen. Kan inte påstå att jag har någon större lust me det men det går som allt annat.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards