Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Ingalill - 6 januari 2009 15:03

Varför sparar man på så mycket saker som man egentligen inte vill ha? Fick ett ryck och städade linne skåpet. Där fanns en miljon dukar som kommer från gamla fastrar och mostrar och som jag aldrig skulle ta fram. I dag åkte dom ut.

På förmiddagen när vi var ute så mötte vi Anjas största antagonist i denna världen. En tik som heter Ninni. Vilken ras det är vet jag inte men typ lapphund eller spets eller nåt åt det hållet. Jag försökte få Anja gå fot och inte bry sig om henne men Ninni var lös och helt plötsligt helt oprovoserat flyger hon på Anja som i sin tur skäller och nafsar. Som tur var slutade det bra den här gången men hur många gånger kan vi ha tur? Vet inte vad vi ska göra. Har försökt att hundarna ska hälsa på varandra men det går inte dom uppför sig som om dom hade rabies bägge två. Någon som har ett tips?

Om jag kan så går jag en annan väg när vi ser dom men det funkar inte alltid.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards