Alla inlägg den 19 oktober 2009

Av Ingalill - 19 oktober 2009 15:39

Äntligen ledig efter jobb helgen. Ledig förresten, planeringsdag/utbildning på onsdag och en massa möten på jobbet på torsdag men iallafall jobbar inte natt.Skäms 

Snart ska jag iväg på italienska kursen, sist var Roberto vår lärare alldeles svettig efter vår lektion. Vi skulle läsa ett stycke om Rom och sen svara på frågor. Efter det skulle vi svara på samma frågor fast om Stockholm, på italienska. Slutade med allmänt fnitter och han bara suckade. Men man lär sig bra på det sättet och vågar försöka prata lite vi får se vad vi ska göra ikväll.  Snart kommer maten från Linas matkasse väntar med spänning på vad det blir den här veckan.

Nu har jag försökt 10 gånger att lägga in ett klipp från youtube men det funkar INTE vet inte vad jag gör för fel.

När jag åkte hem från jobbet i söndagsmorse spelade dom "Du är min man" med Helen Sjöholm på radion, hade tänkt tillägna den till min älskade man Micke för att han står ut med mej i vått och torrt . men det FUNKAR INTE{#emotions_dlg.cry}

vet inte vad jag gör för fel. Lägger den som en länk istället.

http://www.youtube.com/watch?v=A2CI5HqKYgY

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards