Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Ingalill - 5 juni 2009 16:14

Här är jag Om du skulle vinna många miljoner på lotto,vad skulle du köpa? En stor fin husbil,ett torp i skogen och sen skulle jag resa.

Vilken svordom använder du mest?Det är nog tyvärr helvete och fan.

Tittade du på tecknat när du var liten? Ja det lilla som fanns, Familjen Flinta o Kalle Anka på julafton

Hur många syskon har du? Inga

Vill du just nu ha en tatuering eller piercing? Ja, vill fortfarande ha en ängel på ett moln på ena skuldran men det blir nog aldrig av.

Vad har du för väder just nu?Mulet +9½ grad och blåst. 

Vad åt du till lunch senast? Filmjölk med cornflakes och färska jordgubbar

Kan du vissla? Hjälpligt

Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen

Hur många stolar står kring ditt köksbord? 6 stycken

Har du en stationär eller bärbar dator? Stationär

Vilket var ditt favoritämne i skolan? Historia,Religion Musik

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?Det kan inte bli värre än så här 

Får du dåligt samvete efter att ha ätit kött? Nej

Har du åkt moped någon gång?Hadde faktist en moppe i min ungdom, fick mammas gamla Victoria som var från-53. Tyvärr slarvade min kusin bort den, de är ganska populära som veteranmoppar och jag skulle hemst gärna vilja ha en igen.

 Vad lyssnar du på nu? Hundarnas klor som klickar mot golvet och sonens matlagande i köket

.Det var det hela. Utmanar nu : Ingela, Amanda, Anette, Lilian

Av Ingalill - 5 juni 2009 15:54

Egentligen skulle jag bara gått ut med Viggo i kväll men när hans matte kom och skulle lämna nyckeln så blev hundarna så glada över att träffas så det var lika bra att han blev kvar hos oss. Mest synd är det om katterna som får tillbringa eftermiddagen i tvättstugan men å andra sidan så är det varmt där o mat o vatten o låda finns och det är nog ett bättre val än att tampas med en extra hund.

I onsdags var jag och en väninna och handlade blommor. Först bar vi i Färentuna ute på Eckerö. Om det varit fint väder hade det varit jättemysigt där men nu regnade det på tvären och var iskallt. Hitta på hemvägen en helt underbar blomstershopp i Skälby i Järfälla. Hur mycket blommor som helst och billigt var det också. Problemet är att jag vill ha ALLT när jag kommer till såna ställen. Men det blev ett litet urval till lådor och amplar hoppas det inte reghnar hela sommaren nu för då blir ju blommorna tillslut så tråkiga.

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards