Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Ingalill - 18 juni 2009 17:45

I morse när jag kom hem och gick in i köket tänkte jag :nej sååå trött är jag inte har ju haft en ganska lugn natt!  Det var myror överallt på golvet i köket i hallen i badrummet. Ängnade en halvtimma åt att klämma och stampa ihjäl sedan hämtade jag myrmedlet jag brukar ha i växthuset, små plast askar som man fyller med äcklig blå vätska och så ställde jag ut sådana där inte hunden eller katterna kan komma åt dom.  Har sovit en orolig sömn med många underliga drömmar.... nu dammsugit och torkat golv och jag tycker nog dom minskat i antal eller är det bara ett önsketänkande.

Hoppas det blir bättre väder tills i morgon för alla midsommarfirare. Själv ska jag sova halva dagen och sen åka till pappa o fika o äta jordgubbar. M jobbar hela helgen och killarna ska iväg på olika håll. Ska jobba lite extra också lördag o söndag fm. Sen får solen gärna skina så Anja o jag kan gå ut o mysa i skogen på Järvafältet. (Just nu vräker regnet ner)

                                Ha en bra midsommar allihop

Se hela bilden

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Vad är klockan

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Länkar

Kategorier

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards